نگران نیستیم! در حاشیه انتشار کاریکاتور منتسب به خبرگزاری تسنیم

پوریا احمدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

CBO
b

مدلسازی با Raymarching و میادین فاصله در یونیتی

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۷

راهنمای ارسال مقالات برای گیمولوژی

علیرضا محمدی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

شیدر نویسی در یونیتی (بخش دوم)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳

چالش‌های بازگشت بازیکنان به بازی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲

عضو تحریریه
b

شیدرنویسی در یونیتی (بخش اول)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مارکتینگ بازی: طراحی برنامه

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰

عضو تحریریه
b

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

فرناز حقیقت

۱۳۹۶/۰۶/۱۶

روابط عمومی
b

قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های تک نفره

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵

عضو تحریریه
b

گیشه گیمولوژی: مجله 2DArtist نسخه August 2016

شماره 128 مجله فوق العاده 2dArtist منتشر شد. در این شماره نکات آموزنده‌ی زیادی وجود دارد که پاسخ سوالاتی کلیدی در عرصه طراحی دو بعدی می باشند. چطور شهری تحت حمله دشمن طراحی کنیم؟ چطور به سبک نقاش بزرگ J.M.W. Turner آرت بازی بزنیم؟ طراحی انفجار چطور جذاب تر می شود؟ چطور یک محیط با جزئیات زیاد خلق کنیم؟ فضاهای داخلی در آینده چطور خواهند بود؟ جواب تمام این سوالات در قالب مقالات آموزشی در این شماره از 2dArtist وجود دارد.

همچنین در این شماره مصاحبه ای بسیار جالب با Glenn Porter کارگردان هنری Game of Thrones انجام شده و آرتیست های مطرح دنیا تکنیک ها و رازهای خلق کانسپت آرت جذاب را به اشتراک می گذارند.

لینک مستقیم دانلود از سرور گیمولوژی: Donwload

دیدگاه‌ها

پاسخ
١١
٠

Mr   |   ۱۳۹۵/۰۷/۰۸   |   ۰۹:۲۰

^_^