نگران نیستیم! در حاشیه انتشار کاریکاتور منتسب به خبرگزاری تسنیم

پوریا احمدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

CBO
b

مدلسازی با Raymarching و میادین فاصله در یونیتی

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۷

راهنمای ارسال مقالات برای گیمولوژی

علیرضا محمدی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

سردبیر
b

شیدر نویسی در یونیتی (بخش دوم)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳

چالش‌های بازگشت بازیکنان به بازی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲

عضو تحریریه
b

شیدرنویسی در یونیتی (بخش اول)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مارکتینگ بازی: طراحی برنامه

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰

عضو تحریریه
b

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

فرناز حقیقت

۱۳۹۶/۰۶/۱۶

روابط عمومی
b

قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های تک نفره

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵

عضو تحریریه
b

ترجمه‌ی کتاب The Art of Game Design: A Book of Lenses منتشر شد

ترجمه کتاب The Art of Game Design: A Book of Lenses توسط تیم بازی‌سازی Blazingfallgames منتشر شد. این کتاب که یکی از مهم‌ترین کتاب‌های مرتبط با طراحی بازی است، توسط Jesse Schell تالیف و در سال 2008 میلادی منتشر شده است.

طراحی خوب بازی زمانی اتفاق می‌افتد که بتوانید بازی‌تان را از زوایای مختلفی ببینید؛ از زوایا یا لنزهای مختلف. کتاب The Art of Game Design: A Book of Lenses نوشته شده تا همین لنزها و زاویه دیدهای متفاوت را در اختیار خوانندگان قرار دهد. از زاویه روان‌شناختی، معماری، موسیقی، طراحی بصری، مهندسی نرم‌افزار و بسیاری حوزه‌های دیگر به طراحی بازی نگاه کنید و بازی‌های باکیفیت بسازید.

گفتنی است این کتاب یکی از کامل‌ترین کتاب‌های طراحی بازی بوده و برخی آن را انجیل بازی‌سازی می‌نامند. ده فصل ابتدایی کتاب رایگان است و در صورت تمایل می‌توانید نسخه کامل آن را خریداری نمایید.

دانلود پیش گفتار و فصل اول

دانلود فصل دوم

دانلود فصل سوم

دانلود فصل چهارم

دانلود فصل پنجم

دانلود فصل ششم

دانلود فصل هفتم

دانلود فصل هشتم

دانلود فصل نهم

دانلود فصل دهم

همچنین شما می‌توانید برای دریافت نسخه کامل این کتاب و حمایت از تیم مترجم (Blazingfallgames)، از طریق لینک زیر کتاب را خریداری کنید.

خرید نسخه کامل

دیدگاه‌ها

پاسخ
٠
٠

احسان   |   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴   |   ۲۲:۱۳

زنده باشید
تشکر بابت ترجمه