نگران نیستیم! در حاشیه انتشار کاریکاتور منتسب به خبرگزاری تسنیم

پوریا احمدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

CBO
b

مدلسازی با Raymarching و میادین فاصله در یونیتی

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۷

راهنمای ارسال مقالات برای گیمولوژی

علیرضا محمدی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

سردبیر
b

شیدر نویسی در یونیتی (بخش دوم)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳

چالش‌های بازگشت بازیکنان به بازی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲

عضو تحریریه
b

شیدرنویسی در یونیتی (بخش اول)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مارکتینگ بازی: طراحی برنامه

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰

عضو تحریریه
b

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

فرناز حقیقت

۱۳۹۶/۰۶/۱۶

روابط عمومی
b

قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های تک نفره

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵

عضو تحریریه
b

گیشه گیمولوژی: دریچه؛ بازی‌های دیجیتال و کسب‌ و کار - شماره هفتم (نشر اختصاصی)

هفتمین دریچه از تنها ماهنامه تخصصی حوزه باز‌یهای دیجیتال کشور با عنوان «بازی‌های دیجیتال و کسب‌و‌کار» منتشر شد. در این شماره، به بررسی مطالعات تخصصی صورت گرفته در حوزه کسب‌وکار پرداخته شده است. اصطلاحات جایگذاری برند، جایگذاری محصول و بازیهای تبلیغاتی در مطالعات حوزه بسیار تکرارپذیر هستند. در حالی‌که در پژوهش‌های خارجی، بررسی‌های زیادی در زمینه نحوه اثرگذاری تبلیغات به کمک بازی صورت گرفته است، در داخل کشور این مطالعات بسیار انگشت ‌‌شمار هستند و بیشتر به بررسی مساله کارآفرینی در زمینه بازی پرداخته‌‌اند که البته شروع خوبی محسوب می‌‌شود.

طبق ساختار اساسی این ماهنامه، برجسته­‌ترین مقالات علمی و پژوهشی هم به زبان فارسی و هم انگلیسی منتشر شده‌اند. علاوه بر این مهمترین کتاب‌ها و پایان­‌نامه‌­های دانشگاهی در این زمینه بر اساس شاخص‌هایی نظیر محوریت موضوع، رتبه جهانی دانشگاه و کیفیت پژوهشی گزیده شده‌­اند. گفتنی است مرور آمارهای پژوهشی که در بخش اطلاع نگاشت ماهنامه مطالعات بازی به عنوان تحلیل روند علمی حوزه کسب و کار صورت گرفته است، برای پژوهشگران و علاقه‌مندانی که مایل به خلق آثار علمی در این زمینه هستند و یا قصد ورود به بازار صنعت بازیهای دیجیتال را دارند توصیه می‌­شود.

به منظور بررسی مشکلات و موانع موجود برای فرصت‌های بالقوه این صنعت به عمل، با یکی از اساتید فرهیخته حوزه تبلیغات، دکتر محمود محمدیان که در این زمینه جزو مهمترین خبرگان محسوب می‌شوند مصاحبه‌ای اختصاصی صورت گرفته است تا در حد امکان خلأهای موجود شناسایی شده و مسیر برای پژوهشگران ایرانی کسب و کار روشن گردد.

می­توانید این شماره از ماهنامه دریچه که به صورت اختصاصی از گیمولوژی منتشر شده را از طریق لینک زیر دریافت نمایید:

Download | دریافت  (3.09mb)

دیدگاه‌ها