نگران نیستیم! در حاشیه انتشار کاریکاتور منتسب به خبرگزاری تسنیم

پوریا احمدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

CBO
b

مدلسازی با Raymarching و میادین فاصله در یونیتی

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۷

راهنمای ارسال مقالات برای گیمولوژی

علیرضا محمدی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

سردبیر
b

شیدر نویسی در یونیتی (بخش دوم)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳

چالش‌های بازگشت بازیکنان به بازی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲

عضو تحریریه
b

شیدرنویسی در یونیتی (بخش اول)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مارکتینگ بازی: طراحی برنامه

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰

عضو تحریریه
b

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

فرناز حقیقت

۱۳۹۶/۰۶/۱۶

روابط عمومی
b

قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های تک نفره

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵

عضو تحریریه
b

ماراتن بازی سازی دانشگاه اصفهان

همانند ماراتن بازی سازی سال قبل دانشگاه اصفهان که با استقبال خوبی رو به رو بود و دو هفته قبل از برگزاری، ظرفیت آن تکمیل شد؛ امسال هم این رویداد برگزار می شود و فرصت بسیار خوبی را برای بازی سازان فراهم می کند تا نه تنها از مزیت‌های این ماراتن بهره ببرند بلکه توانایی خود را در تخصصشان مورد آزمایش قرار دهند. در این ماراتن سه روزه شما تلاش می کنید تا ایده های خود را به یک محصول تجاری تبدیل کنید و با سایر تیمها در این زمینه رقابت کنید. بازی سازان با تجربه و موفق ایران در کنار شما خواهند بود تا تجربیات خود را از تولید و تجاری سازی بازی در اختیار شما قرار دهند. تمرکز در این برنامه ساخت بازی برای بازار ایران است.

پیش از تکمیل ظرفیت، می توانید در اینجا ثبت نام کنید.

و اما در این سه روز چه اتفاقی می افتد؟ برنامه عصر چهارشنبه شروع خواهد شد و افرادی که ایده‌ای دارند پس از تکمیل تیم، کار روی ایده ها را شروع می کنند. طی پنجشنبه و جمعه هر تیم روی یک ایده کار می کند و به کمک مربیان یک محصول آماده می کنند. عصر جمعه زمان ارائه کار به داروان است. هر تیم مجموعاً ده دقیقه فرصت دارد تا از کار خود در مقابل داوران دفاع کند و در پایان نیز برندگان مشخص می شوند. نگران نباشید. نیازی نیست که متخصص باشید. برای شرکت در رویداد بازی سازی داشتن علاقه و آشنایی اولیه کافی است. هم تیمی ها و مربیان در این برنامه به شما کمک خواهند کرد.


چرا شرکت کنم؟!

• سرمایه گذاران علاقه‌مند به حوزه گیم در این رویداد حضور دارند.

• حامیان بزرگ رویداد فرصتهای ویژه همکاری برای شما خواهند داشت.

• جایزه نقدی 1 تا 3 میلیون تومانی برای سه تیم برتر در نظر گرفته شده.

• ارائه گواهی حضور در ماراتن توسط دانشگاه اصفهان

• شبکه افراد حرفه‌ای خود را با حضور در این رویداد کامل خواهید کرد.

• منتورهای با سابقه در این سه روز همیار و همراهتان هستند.

• بازی های برتر امکان دیده شدن در رویداد TGC را دارند.

• شرکت در رقابت هیجان انگیز بازی سازی یادگیری و تجربه.

همچنین کاربران گیمولوژی می‌توانند در هنگام ثبت نام با استفاده از کد اختصاصی زیر از تخفیف ویژه 40% استفاده نمایند.

کد تخفیف: vip_gameology241

دیدگاه‌ها

پاسخ
١١
٠

مصطفی جبرانی   |   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶   |   ۲۱:۵۵

عالیه حتما شرکت میکنم
امیدوارم تجربه خوبی رو به ارمغان بیاره

پاسخ
١١
١

محمدجواد پیکاری   |   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶   |   ۲۲:۲۶

هیچ کدوم از این مارتن ها باعث پیشرفت این صنعت تو ایران نمیشه. آخه تو سه روز طرف میخواد چی کار کنه؟ علناً دارن بازیسازی حول حولی و واسه پول و بزن برویی رو ترویج میدن.
مشکل بزرگ صنعت بازیسازی ایران اهمیت ندادن به آرت بازیهاست. شما تو ایران هیچ کلاس آرت خوبی که به درد گیم بخورن پیدا نمیکنین حتی خود انستیتو هم کلاس های درست حسابی در مورد 3d art نداره که یکی از مهم ترین وجه تمایز های صنعت گیم با سینما و انیمیشن هست.
مثلا تو زمینه Environment Art که یکی از مهمترین عناوین شغلیه صنعت گیمه هیچ مانوری تو ایران ندادن. اصن فکر کنم تعداد Environment Artist های ایرانی به تعداد انگشت های دو دست هم نرسن متاسفانه

١١
٠

مرتضی کارگر   |   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷   |   ۲۰:۰۹

با اینکه معتقدم بخشی که از اون نام بردید بخش مهمی هست ولی همیشه گیم پلی و چیزی که بازی به مخاطب خودش ارائه میده مهم تره. تا دلتون بخواد بازی داریم که گرافیک و آرت حداقلی دارن ولی بازی های موفقی هم بودند.
در ضمن هدف بیشتر این برنامه ها یه جورایی جمع کردن کسانی هست که به بازی سازی علاقمندند.
نکته ی آخر هم اینکه هیچ وقت نمیشه بازی پول سازی رو هم تو چند روز ساخت!
با تشکر از شما

١١
٠

کاربر مهمان   |   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸   |   ۱۵:۰۲

مرسی بابت نظری که دادید ولی من دقیقا برعکس شما فکر می کنم. تو کنفرانس gamex گیمولوژی در مورد استاندارد بودن بازیا صحبت می کردن که اولین مرحله خوبی یک بازیه که به نظر من استانداری یه بازی رو در وهله اول art اون میسازه. مثال بارزش هم بازی های بودن که از لحاظ دیزاین و گیم پلی خیلی مشکل داشتن و بازی های بدی هم بودن ولی هیچکس معتقد نیست که اون بازی ها غیر استاندارد هستن مثل Ryse و Quantum Break.
اون بازی هایی هم که شما گفتید، در شرایط خاصیه که انقد دیزاینشون خوبه که به آرت میچربه و البته خیلی بازی هایی که ما فکر میکنیم آرت ساده ای دارن در اصل به خاطر ضعفشون نیست و به خاطر آرت استایل خاص بازیه.