نگران نیستیم! در حاشیه انتشار کاریکاتور منتسب به خبرگزاری تسنیم

پوریا احمدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

CBO
b

مدلسازی با Raymarching و میادین فاصله در یونیتی

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۷

راهنمای ارسال مقالات برای گیمولوژی

علیرضا محمدی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

سردبیر
b

شیدر نویسی در یونیتی (بخش دوم)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳

چالش‌های بازگشت بازیکنان به بازی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲

عضو تحریریه
b

شیدرنویسی در یونیتی (بخش اول)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مارکتینگ بازی: طراحی برنامه

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰

عضو تحریریه
b

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

فرناز حقیقت

۱۳۹۶/۰۶/۱۶

روابط عمومی
b

قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های تک نفره

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵

عضو تحریریه
b

بازی‌سازان معجون بازی‌سازی را نوشیدند/ گزارش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از برگزاری رویداد گیمیکس

نخستین رویداد «گیمیکس» به‌ عنوان گردهمایی تخصصی و صمیمانه بازی‌سازان با محوریت تولید و عرضه بازی در استاندارد بین‌المللی روز پنج‌شنبه ۲۵ آذر ماه با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رویداد «گیمیکس» به درخواست خیل عظیمی از بازی‌سازان در جهت پیشبرد اهداف و رویکرد بین‌المللی روز پنج‌شنبه برگزار شد.

رویداد گیمیکس با معرفی اجمالی سایت گیمولوژی کار خود را آغاز کرد. حمیدرضا نیکوفر، مدیر سایت گیمولوژی در پایان صحبت‌های خود و معرفی سایت گیمولوژی، ضمن تشکر از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در جهت حمایت برای برگزاری این رویداد، حضار را به دیدن فیلمی از گفت‌وگو با بزرگان دنیای بازی‌های رایانه‌ای دعوت کرد و بعد از آن نوبت به آغاز رسمی پنل شد. کارشناسان این برنامه آقایان امیرحسین فصیحی، مهرداد آشتیانی و آریا اسرافیلیان بودند.

عمده صحبت‌های صورت گرفته در مورد تجربیات این بازی‌سازان در حوزه بین‌الملل بود که در نوع خود بسیار مثمر ثمر بود. این صحبت‌ها بیشتر حالت مناظره داشتند و گاهی این کارشناسان از یک‌دیگر نیز در طول برنامه سوال می‌پرسیدند.

پس از به پایان رسیدن پنل، نوبت به بخش سوال و جواب رسید. در این بخش حضار می‌توانستند سوال‌های خود را با کارشناسان برنامه در میان بگذارند و آن‌ها نیز پاسخ‌گو بودند. بخش پایانی نیز به دورهمی حضار که عموما بازی‌ساز بودند اختصاص داشت. شاید بتوان یکی از بهترین بخش‌های این رویداد را همین دورهمی دانست. افراد مختلف با توانایی‌های متنوع در کنار هم بودند و از تجربیات یک‌دیگر بهره می‌بردند.

رویداد گیمیکس به این دلیل مورد حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است که با برگزاری پنل‌های منظم، این رویداد بتواند به بازی‌سازان فعالیت بین‌المللی را آموزش داده و آن‌ها را برای شرکت در مهم‌ترین رویداد صنعت بازی کشور در سال آینده یعنی نمایشگاه TGC آماده سازد تا بازی‌سازان بتوانند با ناشران و خریداران بین‌المللی مذاکره کنند.

منبع: وبسایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

دیدگاه‌ها