نگران نیستیم! در حاشیه انتشار کاریکاتور منتسب به خبرگزاری تسنیم

پوریا احمدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

CBO
b

مدلسازی با Raymarching و میادین فاصله در یونیتی

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۷

راهنمای ارسال مقالات برای گیمولوژی

علیرضا محمدی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

شیدر نویسی در یونیتی (بخش دوم)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳

چالش‌های بازگشت بازیکنان به بازی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲

عضو تحریریه
b

شیدرنویسی در یونیتی (بخش اول)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مارکتینگ بازی: طراحی برنامه

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰

عضو تحریریه
b

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

فرناز حقیقت

۱۳۹۶/۰۶/۱۶

روابط عمومی
b

قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های تک نفره

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵

عضو تحریریه
b

بازاریابی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای - قسمت دوم

در ادامه قسمت قبل دوره "بازاریابی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای"، امیرحسین فصیحی، نکات بسیار جالبی را در رابطه با ساخت و نشر بازی مطرح می‌کند. مباحثی همچون قیمت گذاری روی بازی‌ها، بسته‌های عناوین Free to Play، اسم گذاری و طراحی UX و UI از سر فصل های مهم این قسمت هستند. همچنین فصیحی به صورت جامع در مورد نحوه خرج کردن مخاطبان در بازی و مباحث ریتنشن صحبت می‌کند. پس از عرضه، مسلما شما نیاز به ردیابی نحوه خرج و بازی کردن مخاطبان دارید که در این ویدئو روش‌های هوشمندی برای این کار معرفی می‌شود.

دیدگاه‌ها

پاسخ
١٢
٠

arash   |   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸   |   ۱۲:۲۸

جالب بود.منتظر قسمت های بعدی هستیم.
ایشالا در کارگاه هایی که بعدا برگزار میکنید به مباحث یکم پیشرفته تر هم در طراحی بازی های f2p بپردازید.مثل بالانس کردن بازی و اقتصاد بازی و بسیاری مباحث دیگه.
ممنونم