در ادامه قسمت قبل دوره "بازاریابی در صنعت بازیهای رایانهای"، امیرحسین فصیحی، نکات بسیار جالبی را در رابطه با ساخت و نشر بازی مطرح میکند. مباحثی همچون قیمت گذاری روی بازیها، بستههای عناوین Free to Play، اسم گذاری و طراحی UX و UI از سر فصل های مهم این قسمت هستند. همچنین فصیحی به صورت جامع در مورد نحوه خرج کردن مخاطبان در بازی و مباحث ریتنشن صحبت میکند. پس از عرضه، مسلما شما نیاز به ردیابی نحوه خرج و بازی کردن مخاطبان دارید که در این ویدئو روشهای هوشمندی برای این کار معرفی میشود.
arash | ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ | ۱۲:۲۸
جالب بود.منتظر قسمت های بعدی هستیم.
ایشالا در کارگاه هایی که بعدا برگزار میکنید به مباحث یکم پیشرفته تر هم در طراحی بازی های f2p بپردازید.مثل بالانس کردن بازی و اقتصاد بازی و بسیاری مباحث دیگه.
ممنونم