نگران نیستیم! در حاشیه انتشار کاریکاتور منتسب به خبرگزاری تسنیم

پوریا احمدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

CBO
b

مدلسازی با Raymarching و میادین فاصله در یونیتی

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۷

راهنمای ارسال مقالات برای گیمولوژی

علیرضا محمدی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

شیدر نویسی در یونیتی (بخش دوم)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳

چالش‌های بازگشت بازیکنان به بازی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲

عضو تحریریه
b

شیدرنویسی در یونیتی (بخش اول)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مارکتینگ بازی: طراحی برنامه

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰

عضو تحریریه
b

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

فرناز حقیقت

۱۳۹۶/۰۶/۱۶

روابط عمومی
b

قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های تک نفره

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵

عضو تحریریه
b

بازاریابی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای - قسمت اول

بازی‌های تلفن‌های همراه، امروزه پر درآمدترین و سودآورترین گونه از بازی‌ها هستند. ساخت این بازی‌ها آسان تر و کم‌هزینه‌تر از عناوین بزرگ کنسولی یا PC هستند و نسبتا میزان ریسک کمتری برای ساخت یک بازی موبایلی لازم است. اما از طرفی تعدد زیاد عناوین مختلف ممکن است باعث شود که بازی شما حتی دیده نشود و یا سوددهی لازم را نداشته باشد. به همین دلیل بزرگترین چالش در این حوزه بحث مارکتینگ و ساخت یک بازی تجاری و پردرآمد است.
در همین راستا امیرحسین فصیحی (مدیر عامل شرکت فن افزار که خالق بازی‌های موفق بین‌المللی همچون Shadow Blade و Epic of Kings است) اخیرا دوره‌هایی تخصصی در باب بازاریابی بین‌المللی در حوزه بازی‌های موبایل برگزار کرده‌است که این دوره‌ها به صورت اختصاصی توسط گیمولوژی تولید و منتشر می‌شود. اگر به تولید بازی برای موبایل علاقه‌مندید با گیمولوژی همراه باشید تا قسمت‌های جدید این کلاس‌های کاربردی را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها

پاسخ
١٢
٠

مرتضی کارگر   |   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴   |   ۱۷:۲۵

فیلم رو دیدم. باید بگم خیلی خوب بود
ممنون بابت این همه زحمت
ولی همچنان رو حرفم هستم!
تا تمام محتوای این برنامه رو بزارید ما رو پیر می کنید میره :)