نگران نیستیم! در حاشیه انتشار کاریکاتور منتسب به خبرگزاری تسنیم

پوریا احمدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

CBO
b

مدلسازی با Raymarching و میادین فاصله در یونیتی

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۷

راهنمای ارسال مقالات برای گیمولوژی

علیرضا محمدی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

شیدر نویسی در یونیتی (بخش دوم)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳

چالش‌های بازگشت بازیکنان به بازی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲

عضو تحریریه
b

شیدرنویسی در یونیتی (بخش اول)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مارکتینگ بازی: طراحی برنامه

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰

عضو تحریریه
b

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

فرناز حقیقت

۱۳۹۶/۰۶/۱۶

روابط عمومی
b

قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های تک نفره

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵

عضو تحریریه
b

گفتگوی تصویری و اختصاصی گیمولوژی با نیما فخرآرا (آهنگساز بازی Detroit Become Human)

نیما فخرآرا را می‌توان بزرگترین آهنگساز ایرانی ساکن هالیوود به حساب آورد. نوآوری در اجرا و سواد او در حوزه‌ی موسیقی ایرانی سبب شده که فیلم‌سازان و بازی‌سازان مطرح دنیا تحت تاثیر آثار او قرار گرفته و آهنگسازی پروژه‌های خود را به او بسپارند.

در این مصاحبه -نسبتاً- طولانی که به زبان فارسی انجام شده، نیما در مورد زندگی در ایران، سفرش از آریاشهر تهران تا هالیوود و کار کردن برای آهنگسازان بزرگی همچون کریستاف بک و هانس زیمر می‌گوید. او که آهنگسازی بازی‌های بزرگی همچون Detroit: Become Human را در کارنامه کاری خود دارد، در مورد خلق این اثر موفق و کار بر روی Resident Evil Revelations 2 و البته 1979: The Revolution Black Friday صحبت‌های جالبی را مطرح می‌کند که حاوی نکاتی کلیدی برای آهنگسازان است. جزییات جالبی در مورد همکاری با دیوید کیج و اختراع سازهای جدید برای بازی Detroit و همکاری برای ساخت موسیقی بازی جنجالی 1979 و اطلاعات بسیار کارآمدی در زمینه آهنگسازی در این مصاحبه مطرح می‌شود که شنیدن آن‌ها برای تمامی افراد فعال در این صنعت راه‌گشا بوده و سبب افزایش دانش و آگاهی در این زمینه ‌می‌شود.

دیدگاه‌ها

پاسخ
٠
٠

آریا مستشار   |   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳   |   ۱۲:۴۱

سلام و تشکر از آقای نیکوفر بسیار شنیدنش برای من هم که در کنار کارهای طراحیم کار موسیقی و آهنگسازی گیم جدیدا چند وقتی شروع کردم جذاب بود.
با آرزوی اینکه شما هم به عنوان یک آهنگساز جهانی در سطح دنیا شناخته بشید