نگران نیستیم! در حاشیه انتشار کاریکاتور منتسب به خبرگزاری تسنیم

پوریا احمدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

CBO
b

مدلسازی با Raymarching و میادین فاصله در یونیتی

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۷

راهنمای ارسال مقالات برای گیمولوژی

علیرضا محمدی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

شیدر نویسی در یونیتی (بخش دوم)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳

چالش‌های بازگشت بازیکنان به بازی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲

عضو تحریریه
b

شیدرنویسی در یونیتی (بخش اول)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مارکتینگ بازی: طراحی برنامه

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰

عضو تحریریه
b

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

فرناز حقیقت

۱۳۹۶/۰۶/۱۶

روابط عمومی
b

قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های تک نفره

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵

عضو تحریریه
b

بازاریابی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای - قسمت چهارم

در قسمت چهارم از دوره بازاریابی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای، امیر حسین فصیحی در مورد انواع مدل‌های درآمدی، بودجه لازم برای ساخت یک بازی و تقسیم هزینه‌های ساخت صحبت می‌کند. در این قسمت صحبت‌های جالبی در رابطه با رسانه‌های مختلف برای تبلیغ و کاربرد داده‌های آنها می‌شود. چگونه برای بازی خود Press Release بنویسید و آن را کجا منتشر کنید؟ چطور بازی خود را Pitch کنید و به چه شکل از مخاطب خود بازخورد بگیرید؟ تفاوت بازی‌های Freemium و Premium در چیست و چگونه باید از Analytics برای بررسی بازی استفاده کرد؟ جواب تمام این سوالات را در این قسمت پیدا می‌کنید. فصیحی بحث گسترده‌ای را در مورد هایپ قبل از بازی و آماده کردن پروژه برای Kickstarter آغاز می‌کند که در ارائه یک پروژه موفق، بسیار تاثیر گذار است.

دیدگاه‌ها

پاسخ
١٢
٠

آرش عطاآفرین   |   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷   |   ۱۱:۴۳

ممنون از توضیحاتی که داده شد.توضیحات خوبی بودند ولی متاسفانه صدای شرکت کننده ها که بخش زیادی از این قسمت رو شامل میشه، شنیده نمی شد.