نگران نیستیم! در حاشیه انتشار کاریکاتور منتسب به خبرگزاری تسنیم

پوریا احمدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

CBO
b

مدلسازی با Raymarching و میادین فاصله در یونیتی

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۷

راهنمای ارسال مقالات برای گیمولوژی

علیرضا محمدی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

سردبیر
b

شیدر نویسی در یونیتی (بخش دوم)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳

چالش‌های بازگشت بازیکنان به بازی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲

عضو تحریریه
b

شیدرنویسی در یونیتی (بخش اول)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مارکتینگ بازی: طراحی برنامه

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰

عضو تحریریه
b

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

فرناز حقیقت

۱۳۹۶/۰۶/۱۶

روابط عمومی
b

قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های تک نفره

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵

عضو تحریریه
b

بازاریابی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای - قسمت سوم

در این قسمت امیرحسین فصیحی بیشتر در مورد تبلیغات هوشمند در بازی‌های موبایل صحبت می کند. به طور مثال در رابطه با Cohort Analysis برای سنجش مخاطبان و اعمال تغییرات هوشمند در بازی‌ها به طور مفصل صحبت می‌شود. فصیحی در مورد Funnel Analysis و دنبال کردن ریزترین رفتارهای مخاطبین و سنجس ریزش کاربران نیز نکات خوبی را ارائه داده و بحث بسیار گسترده‌ای را در مورد ساخت تریلر و به خصوص آنالیزهای موثر YouTube باز می کند. اشتراک گذاری، تبلیغات و تولید محتوا، Inbound Marketing و User Acquisition Cost در بازی‌ها و استراتژی در اطلاع رسانی‌های شبکه‌های اجتماعی از نکات بسیار مهم این قسمت هستند.

دیدگاه‌ها

پاسخ
١٢
٠

بهنام رضایی   |   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳   |   ۰۹:۱۶

ممنون و عالی - بسیار خوب
عذر میخوام این کلاس ها خصوصی بوده ؟؟؟
خبری از تشکیل شدنش نبوده - شاید بقیه هم دوست داشته باشند شرکت کنند