نگران نیستیم! در حاشیه انتشار کاریکاتور منتسب به خبرگزاری تسنیم

پوریا احمدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

CBO
b

مدلسازی با Raymarching و میادین فاصله در یونیتی

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۷

راهنمای ارسال مقالات برای گیمولوژی

علیرضا محمدی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

سردبیر
b

شیدر نویسی در یونیتی (بخش دوم)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳

چالش‌های بازگشت بازیکنان به بازی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲

عضو تحریریه
b

شیدرنویسی در یونیتی (بخش اول)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مارکتینگ بازی: طراحی برنامه

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰

عضو تحریریه
b

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

فرناز حقیقت

۱۳۹۶/۰۶/۱۶

روابط عمومی
b

قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های تک نفره

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵

عضو تحریریه
b

سید مجتبی محمودی

دبیر تحریریه
b

[عنوان شغلی وارد نشده است.]

مقالات

٢

لایک های مقالات

٩

نظرات مقالات

٠

توصیه نه بازیساز مستقل درباره ساخت بازی چندنفره

با آسان‌تر و ارزان‌تر شدن ساخت و انتشار بازی‌ها و همچنین دسترسی بهتر برای کوچک‌ترین تیم‌های ممکن، بازی‌های چندنفره آرکید گونه بازگشت عظیمی را رقم زده‌اند. البته ساخت این بازی‌ها به این آسانی هم نیست! در ادامه به سراغ نه بازی‌ساز مستقل رفته‌ایم که مسئول ساخت برخی از خاص‌ترین و عجیب‌ترین بازی‌های چندنفره هستند و از آن‌ها درباره چالش‌های ساخت بازی‌های چندنفره پرسیده‌ایم.

درباره عنوان Minit: طراحی جهان برای یک ماجرای یک دقیقه‌ای

بسیاری از بازی‌سازان، عنوان Minit را به خاطر طراحی دقیق‌اش می‌ستایند؛ دنیایی در قالب نقشه‌ای با استایلی مشابه زلداهای دوران NES که از صفحه‌های مختلف تکه‌تکه تشکیل شده و آیتم‌های خاص، معماها و کاراکترهایی برای گفتگو در دنیایش پراکنده شده‌اند.