نگران نیستیم! در حاشیه انتشار کاریکاتور منتسب به خبرگزاری تسنیم

پوریا احمدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

CBO
b

مدلسازی با Raymarching و میادین فاصله در یونیتی

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۷

راهنمای ارسال مقالات برای گیمولوژی

علیرضا محمدی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

سردبیر
b

شیدر نویسی در یونیتی (بخش دوم)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳

چالش‌های بازگشت بازیکنان به بازی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲

عضو تحریریه
b

شیدرنویسی در یونیتی (بخش اول)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مارکتینگ بازی: طراحی برنامه

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰

عضو تحریریه
b

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

فرناز حقیقت

۱۳۹۶/۰۶/۱۶

روابط عمومی
b

قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های تک نفره

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵

عضو تحریریه
b

شیلا حسینی

عضو تحریریه
b

Game Designer

مقالات

٢

لایک های مقالات

١۶

نظرات مقالات

۴

اکوسیستم واقعیت مجازی: فرصتی جدید در مارکت ها؟

شاید بتوان گفت که واقعیت مجازی، آهسته‌ترین روند را در رسیدن به دست مشتری در بین دیگر شاخه‌های تکنولوژی تا به امروز داشته است. از تمام آن سروصداهایی که از کشف این تکنولوژی ایجاد شده بود یک دهه‌ای می‌گذرد و حالا به نظر می‌رسد که این فناوری، بالاخره به مرحله عرضه برای مخاطب عام رسیده است.

توصیه های مهم طراحی بازی برای VR از زبان Google

واقعیت مجازی یا Virtual Reality پدیده‌ای است انقلابی و فراگیر که ممکن است آینده بازی سازی را برای همیشه تغییر دهد. اما ساخت بازی برای VR به چه شکل است؟ برای درک این موضوع نووا فلستین از شرکت Google حرف‌های بسیار جالبی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.