نگران نیستیم! در حاشیه انتشار کاریکاتور منتسب به خبرگزاری تسنیم

پوریا احمدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

CBO
b

مدلسازی با Raymarching و میادین فاصله در یونیتی

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۷

راهنمای ارسال مقالات برای گیمولوژی

علیرضا محمدی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

سردبیر
b

شیدر نویسی در یونیتی (بخش دوم)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳

چالش‌های بازگشت بازیکنان به بازی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲

عضو تحریریه
b

شیدرنویسی در یونیتی (بخش اول)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مارکتینگ بازی: طراحی برنامه

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰

عضو تحریریه
b

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

فرناز حقیقت

۱۳۹۶/۰۶/۱۶

روابط عمومی
b

قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های تک نفره

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵

عضو تحریریه
b

آیدین رحیمی

[عنوان شغلی وارد نشده است.]

مقالات

٢

لایک های مقالات

١٠

نظرات مقالات

۴

پرونده تست بازی: روش‌ها و حوزه‌های مختلف تست

این امتحان کردن‌ها در واقع نه کار یک نفره است و نه مسئولیت تیم تست بازی و نرم‌افزار. هر کسی که عضوی از تیم طراحی بازی و یا نرم‌افزار است باید این نکته را در ذهن داشته باشد و هر عضو گروه مسئول کیفیت و کمیت کاری است که در حال انجام آن است. این شیوه آزمایش کردن تنها روش موجود نیست و هرگز نباید در انزوا انجام شود.

پرونده تست بازی: درآمدی بر مفاهیم کلی و اولیه تست

با شنیدن لغت "تستر بازی" حتما فکر می‌کنید که این یک شغل رویایی است. مگر نه؟ درآمدزایی از طریق بازی کردن مانند بهشت است اما شغل یک تستر بازی سخت تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. در اولین بخش از این پرونده ما چگونگی تبدیل شدن به یک تستر بازی را توضیح می‌دهیم. این بخش شامل نیازمندی‌ها، توانایی‌ها و درآمد معمولی یک تستر بازی می‌شود.