مارکتینگ بازی: طراحی استراتژی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۶/۲۶

عضو تحریریه
b

۷۳۰ روز با گیمولوژی

تحریریه گیمولوژی

۱۳۹۶/۰۵/۲۳

پرونده تست بازی: مولفه‌های بررسی و تست بازی‌ موبایل

پرستو منطقی

۱۳۹۶/۰۳/۰۷

مبانی طراحی سیستم اقتصاد در بازی

شهره اسماعیلی

۱۳۹۶/۰۴/۲۵

پرونده تست بازی: پیدا کردن شغل و درخواست برای آن

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۳/۲۷

عضو تحریریه
b

بازتاب گسترده گفتگوی جنجالی گیمولوژی با پاتریس دزیلی در رسانه‌های بزرگ بین‌المللی

تحریریه گیمولوژی

۱۳۹۶/۰۲/۱۳

پرونده تست بازی: روش‌ها و حوزه‌های مختلف تست

آیدین رحیمی

۱۳۹۶/۰۲/۰۷

گفتگوی اختصاصی گیمولوژی با پاتریس دزیلی (خالق Assassin's Creed)

حمیدرضا نیکوفر

۱۳۹۶/۰۲/۰۶

CKO
b

پرونده تست بازی: درآمدی بر مفاهیم کلی و اولیه تست

آیدین رحیمی

۱۳۹۶/۰۱/۲۴

میلاد کرامتلو

طراح ارشد بازی استودیوی دیاکوگیمز

مقالات

٣

لایک های مقالات

٣٠

نظرات مقالات

٨

درآمد حداکثری یک بازی موبایل چه هنگام محقق می‌شود؟ – قسمت اول

بایستی برای کسب درآمد استراتژی خوبی داشته باشید. خیلی‌ها ماه‌ها تلاش می‌کنند، اما متاسفانه نمی‌توانند درآمدی از بازی خود کسب کنند. بسیاری هستند که بازی‌شان صد هزار بار نصب شده، اما آن‌ها هم توفیقی در کسب درآمد ندارند.

بازی چند نفره؛ لذت بیشتر

بازی های چند نفره یا مالتی پلیر به بازی هایی گفته می شود که تعداد بازیکنان آن بیش از یک نفر باشد و بازیکنان می توانند در قالب تیم با هم یا در برابر هم بازی کنند.در این مقاله سعی داریم تا بررسی داشته باشیم به حالت های مختلف این بازی ها.

سند طراحی بازی چگونه نوشته می شود؟

وقتی در تونل تاریک و پر پیچ و خم بازی سازی قرار دارید، سند طراحی بازی مسیر را برای شما روشن می کند ودر نتیجه خواهید دانست که چه کار کنید ومسیر های پیش رو مشخص می شوند. اما چطور یک سند طراحی بازی مناسب باید نوشت ؟