مارکتینگ بازی: طراحی استراتژی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۶/۲۶

عضو تحریریه
b

بررسی بخش‌های اصلی یک بازی - قسمت دوم: گرافیک و صداگذاری و موسیقی

امیرمهدی رسولی

۱۳۹۶/۰۵/۳۱

طراحی بازی - مهندسی احساسات (بخش دوم)

خشایار صاحبکار

۱۳۹۶/۰۵/۰۶

پرونده تست بازی: مولفه‌های بررسی و تست بازی‌ موبایل

پرستو منطقی

۱۳۹۶/۰۳/۰۷

مبانی طراحی سیستم اقتصاد در بازی

شهره اسماعیلی

۱۳۹۶/۰۴/۲۵

پرونده تست بازی: پیدا کردن شغل و درخواست برای آن

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۳/۲۷

عضو تحریریه
b

بازتاب گسترده گفتگوی جنجالی گیمولوژی با پاتریس دزیلی در رسانه‌های بزرگ بین‌المللی

تحریریه گیمولوژی

۱۳۹۶/۰۲/۱۳

پرونده تست بازی: روش‌ها و حوزه‌های مختلف تست

آیدین رحیمی

۱۳۹۶/۰۲/۰۷

گفتگوی اختصاصی گیمولوژی با پاتریس دزیلی (خالق Assassin's Creed)

حمیدرضا نیکوفر

۱۳۹۶/۰۲/۰۶

CKO
b

میلاد قهرمانی

[عنوان شغلی وارد نشده است.]

مقالات

٣

لایک های مقالات

٢۴

نظرات مقالات

١٠

تحلیل کوتاه فرم و عوامل هماهنگی - قسمت دوم

در ادامه قسمت قبلی این مقاله به بررسی مفاهیمی همچون تباین، تفصیل، تعادل، تناسب، تسلط، حرکت و ایجاز می‌پردازیم و با تشریح نظریه هارمونی رنگ یوهانس ایتن به ویژگی‌های شخصیتی در رنگ‌ها و رابطه فرم در هنرهای تجسمی با بازی‌های ویدئویی می‌رسیم.

تحلیل کوتاه فرم و عوامل هماهنگی - قسمت اول

در این جستار قصد صحبت درباره فرم را دارم و بعد از پرداختن به عوامل فرم در آثار هنری و عوامل هماهنگ کننده، درباره هارمونی رنگ توضیح بیشتری خواهم داد.

مقدمه‌ای بر تحلیل هنری و روانشاسانه‌ی بازی‌های ویدئویی

ما انسان‌ها دارای امیالی درونی و بنیادی هستیم که در ضمیر ناخود‌آگاه ما نهفته هستند. بنا بر اتفاقات کودکی، تاثیرات جامعه وتربیت خانواده این امیال تشدید و یا کم‌ رنگ می‌شوند و ضمیر ناخودآگاه مارا شکل می‌دهند. در واقع این ضمیر ناخودآگاه است که مسیر آگاهی ما را مشخص می‌کند.