مارکتینگ بازی: طراحی استراتژی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۶/۲۶

عضو تحریریه
b

۷۳۰ روز با گیمولوژی

تحریریه گیمولوژی

۱۳۹۶/۰۵/۲۳

پرونده تست بازی: مولفه‌های بررسی و تست بازی‌ موبایل

پرستو منطقی

۱۳۹۶/۰۳/۰۷

مبانی طراحی سیستم اقتصاد در بازی

شهره اسماعیلی

۱۳۹۶/۰۴/۲۵

پرونده تست بازی: پیدا کردن شغل و درخواست برای آن

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۳/۲۷

عضو تحریریه
b

بازتاب گسترده گفتگوی جنجالی گیمولوژی با پاتریس دزیلی در رسانه‌های بزرگ بین‌المللی

تحریریه گیمولوژی

۱۳۹۶/۰۲/۱۳

پرونده تست بازی: روش‌ها و حوزه‌های مختلف تست

آیدین رحیمی

۱۳۹۶/۰۲/۰۷

گفتگوی اختصاصی گیمولوژی با پاتریس دزیلی (خالق Assassin's Creed)

حمیدرضا نیکوفر

۱۳۹۶/۰۲/۰۶

CKO
b

پرونده تست بازی: درآمدی بر مفاهیم کلی و اولیه تست

آیدین رحیمی

۱۳۹۶/۰۱/۲۴

فرناز حقیقت

روابط عمومی
b

[عنوان شغلی وارد نشده است.]

مقالات

۶

لایک های مقالات

٨٨

نظرات مقالات

٣٠

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

بازی‌ساز موفق کسی است که بتواند با گول زدن مخاطب، کاری کند که لذت تجربه او از بازی دو چندان شود. با آگاهی از این موضوع خانم جنیفر شورل گیم دیزاینر با سابقه، در صفحه توییتر خود از بازی‌سازان درخواست کرد که در مورد مکانیک‌های مخفی بازی‌هایشان صحبت کنند. چندی بعد خیلی از بازی‌سازان بزرگ نکات جالبی را از بازی خود توییت کردند.

پرسش و پاسخ اختصاصی گیمولوژی با پیتر والش (مدیر دپارتمان بازی در VFS)

پیتر والش، یکی از افراد باسابقه در صنعت بازی‌سازی به شمار می‌رود. او به مدت 15 سال به عنوان مهندس نرم‌افزار و مدیر بخش فنی در پروسه توسعه بازی‌های بزرگی حضور داشته است. از بین این بازی‌ها می‌توان به عناوین سری بازی مدال افتخار، سری بازی Crackdown و سری بازی هری پاتر اشاره کرد. پیتر، یکی از سخنرانان TGC است که وب‌سایت گیمولوژی، پرسش و پاسخ کوتاهی درباره مدیریت فنی و صنعت بازی‌سازی ایران با او داشته است.

پرسش و پاسخ اختصاصی گیمولوژی با بری کد (مدیر Tru Luv Media)

بری کد مدیر و کارگردان استودیو Tru Luv Media، یکی از سخنرانان TGC است که سابقا در استودیو Ubisoft برنامه‌نویس ارشد بازی‌هایی همچون Child of Light و Assassin’s Creed بوده است. وبسایت گیمولوژی پرسش و پاسخی با بری داشته است که درمورد کار مستقل و صنعت بازی‌سازی ایران صحبت شده است.

چرا طراحان بازی باید انیمیشن یاد بگیرند؟

به عنوان یک قانون کلی، هر مهارتی که به توسعه بازی مرتبط باشد، دانستنش برای طراحان بازی مفید است زیرا به آنها کمک می‌کند محدودیت‌ها و امکانات بازی‌ها را درک کنند. ضمن اینکه به آن‌ها کمک می‌کند تا به گونه موثرتری با توسعه‌دهندگان در زمینه‌های مختلف همکاری کنند. معمولا دارا بودن دانش برنامه‌نویسی به عنوان دومین مهارت اصلی طراحان بازی ذکر می‌شود ولی یک زمینه دیگر هم وجود دارد که دانستن آن می‌تواند برای طراحان به شدت پربار و مفید باشد.

تبلیغات تعاملی: آینده‌ی درآمدزایی بازی‌های موبایل

در کنار تبلیغات ویدئویی جایزه‌دار که به‌سرعت و با اثرگذاری بسیار بالا در حال تسخیر بازار تبلیغات موبایل می‌باشد؛ نوع دیگری از تبلیغات در حال رشد و معرفی است که می‌تواند در آینده، رقیب اصلی تبلیغات ویدئویی باشد. "تبلیغات جایزه‌دار قابل بازی" اولین بار چند سال پیش توسط دو شرکت استارتاپ به نام‌های mNectar و Agavi معرفی شد.

فرآیند های چابک بازی سازی Agile Game Development Methods

در ابتدای پیدایش بازی‌های رایانه ای، شخص به‌ تنهایی بر روی یک بازی کار می‌کرد و نیازی به "متدولوژی ساخت" نداشت. یک بازی را می شد طی چند ماه تولید کرد. هر چه سخت ‌افزار های بازی ‌های رایانه ای، پیشرفت کرد، میزان انرژی، کار و سرمایه برای ساخت بازی‌ها بیشتر می ‌شد ...