مارکتینگ بازی: طراحی استراتژی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۶/۲۶

عضو تحریریه
b

بررسی بخش‌های اصلی یک بازی - قسمت دوم: گرافیک و صداگذاری و موسیقی

امیرمهدی رسولی

۱۳۹۶/۰۵/۳۱

طراحی بازی - مهندسی احساسات (بخش دوم)

خشایار صاحبکار

۱۳۹۶/۰۵/۰۶

پرونده تست بازی: مولفه‌های بررسی و تست بازی‌ موبایل

پرستو منطقی

۱۳۹۶/۰۳/۰۷

مبانی طراحی سیستم اقتصاد در بازی

شهره اسماعیلی

۱۳۹۶/۰۴/۲۵

پرونده تست بازی: پیدا کردن شغل و درخواست برای آن

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۳/۲۷

عضو تحریریه
b

بازتاب گسترده گفتگوی جنجالی گیمولوژی با پاتریس دزیلی در رسانه‌های بزرگ بین‌المللی

تحریریه گیمولوژی

۱۳۹۶/۰۲/۱۳

پرونده تست بازی: روش‌ها و حوزه‌های مختلف تست

آیدین رحیمی

۱۳۹۶/۰۲/۰۷

گفتگوی اختصاصی گیمولوژی با پاتریس دزیلی (خالق Assassin's Creed)

حمیدرضا نیکوفر

۱۳۹۶/۰۲/۰۶

CKO
b

مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرِک)

[عنوان شغلی وارد نشده است.]

مقالات

٣

لایک های مقالات

١٧

نظرات مقالات

٢

نگاهی به آمار و ارقام عنوان Quiz of Kings

گزارش «کوییز آو کینگز: پدیده اجتماعی» دومین گزارش از مجموعه گزارش‌‌های «پدیده سال» به شمار می‌اید که قرار است در هر سال یک بازی محبوب و پرمخاطب در ایران را تحت بررسی آماری قرار دهد. نکته حائز اهمیت این گزارش اما قدرت‌نمایی یک بازی ایرانی در بازار گیم است؛ آن هم فقط یک سال پس از آن‌که نتایج همین پیمایش میدانی، نشان داد یک بازی بزرگ و محبوب خارجی توانسته در سال ۹۵ بازار داخلی بازی‌ها را به تسخیر خود درآورد.

گیشه گیمولوژی: دریچه؛ بازی‌های دیجیتال و کسب‌ و کار - شماره هفتم (نشر اختصاصی)

هفتمین دریچه از تنها ماهنامه تخصصی حوزه باز‌یهای دیجیتال کشور با عنوان «بازی‌های دیجیتال و کسب‌و‌کار» منتشر شد. در این شماره، به بررسی مطالعات تخصصی صورت گرفته در حوزه کسب‌وکار پرداخته شده است. اصطلاحات جایگذاری برند، جایگذاری محصول و بازیهای تبلیغاتی در مطالعات حوزه بسیار تکرارپذیر هستند.

گیشه گیمولوژی: مروری بر شِش شماره از ماهنامه مطالعات بازی: دریچه

ماهنامه «مطالعات بازی: دریچه» در حقیقت نخستین نشریه تخصصی پژوهشی كشور در زمینه مطالعات حوزه بازی‌های دیجیتال در كشور محسوب می‌شود كه با رویكردی كلان و متمركز بر تمامی حوزه‌های مطالعاتی رسانه بازی، از سه دامنه پژوهشی علوم انسانی، علوم اجتماعی و علوم حرفه ای و كاربردی به مطالعات صورت گرفته در این زمینه نگاه می‌كند و ضمناً فراتركیب مطالعات صورت گرفته را به صورتی منسجم در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.