نگران نیستیم! در حاشیه انتشار کاریکاتور منتسب به خبرگزاری تسنیم

پوریا احمدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

CBO
b

مدلسازی با Raymarching و میادین فاصله در یونیتی

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۷

راهنمای ارسال مقالات برای گیمولوژی

علیرضا محمدی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

سردبیر
b

شیدر نویسی در یونیتی (بخش دوم)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳

چالش‌های بازگشت بازیکنان به بازی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲

عضو تحریریه
b

شیدرنویسی در یونیتی (بخش اول)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مارکتینگ بازی: طراحی برنامه

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰

عضو تحریریه
b

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

فرناز حقیقت

۱۳۹۶/۰۶/۱۶

روابط عمومی
b

قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های تک نفره

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵

عضو تحریریه
b

ابوذر پوررنجبر

[عنوان شغلی وارد نشده است.]

مقالات

١

لایک های مقالات

۵

نظرات مقالات

١

ترجمه‌ی کتاب The Art of Game Design: A Book of Lenses منتشر شد

طراحی خوب بازی زمانی اتفاق می‌افتد که بتوانید بازی‌تان را از زوایای مختلفی ببینید؛ از زوایا یا لنزهای مختلف. کتاب The Art of Game Design: A Book of Lenses نوشته شده تا همین لنزها و زاویه دیدهای متفاوت را در اختیار خوانندگان قرار دهد. از زاویه روان‌شناختی، معماری، موسیقی، طراحی بصری، مهندسی نرم‌افزار و بسیاری حوزه‌های دیگر به طراحی بازی نگاه کنید و بازی‌های باکیفیت بسازید.