نگران نیستیم! در حاشیه انتشار کاریکاتور منتسب به خبرگزاری تسنیم

پوریا احمدی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

CBO
b

مدلسازی با Raymarching و میادین فاصله در یونیتی

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۷

راهنمای ارسال مقالات برای گیمولوژی

علیرضا محمدی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

سردبیر
b

شیدر نویسی در یونیتی (بخش دوم)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳

چالش‌های بازگشت بازیکنان به بازی

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲

عضو تحریریه
b

شیدرنویسی در یونیتی (بخش اول)

سید مرتضی کمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مارکتینگ بازی: طراحی برنامه

سمیرا دولت‌آبادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰

عضو تحریریه
b

باز‌ی سازان بزرگ چطور شما را گول می‌زنند؟

فرناز حقیقت

۱۳۹۶/۰۶/۱۶

روابط عمومی
b

قابلیت‌های آنلاین در بازی‌های تک نفره

رهام سجادی

۱۳۹۶/۰۷/۱۵

عضو تحریریه
b

امیرحسین والی

[عنوان شغلی وارد نشده است.]

مقالات

٣

لایک های مقالات

٢۵

نظرات مقالات

٢

چند تکنیک ساده برای فروش بازی

بازی ساختن کار سختی‌ست، اما از آن سخت‌تر فروختن بازی به مخاطب است. امروزه تعداد طراحان بازی و استودیوهای سازنده روز‌به‌روز بیشتر می‌شود، اما تعداد استودیوهایی که بتوانند بازی خود را به مخاطب بفروشند و یا بهتر بگویم، بازی خود را در دل مخاطب جا بدهند زیاد نیست.

آشنایی با روند کلی نوشتن سند طراحی بازی

اکثر اسنادی که در استودیوهای بازی‌سازی یا در دانشگاه‌ها نوشته می‌شود، تمرکز روی یک مخاطب خاص با مارکتینگ مناسب دارد و به طور کلی اسنادی هستند که کمک به فروش بازی کنند. هر چند در ساخت یک بازی مستقل با این که هدف شما ساخت یک بازی‌ست که بتوانید به آن افتخار کنید، اما این اولین اولویت شما نیست! بعد از مرتب کردن این موضوعات به سندی رسیدم که بسیار مفید، خصوصا برای سازندگان مستقل است. بخش‌هایی که با رنگ آبی مشخص شده، مناسب بازی‌های داستان محور است.

تکرار مکررات: نگاهی به وضعیت داستان و روایت در بازی‌های ایرانی

تقریبا همه می‌دانند، روایتی که پشت یک اثر هنری وجود دارد، یکی از مهم‌ترین المان‌هایی‌ست که خالق آن اثر ارائه می‌دهد. این المان در بعضی آثار مانند فیلم‌های سینمایی، رمان‌ها و نمایش‌نامه‌ها تاثیر بیشتری دارند. حتی در نقاشی‌ها و مجسمه‌ها نیز بعضی اوقات اثر داستانی را روایت می‌کند. اگر بخواهیم بازی‌های ویدئویی را هنر هشتم خطاب کنیم، مطمئنا باید به روایت و داستان اهمیت بیشتری بدهیم.